Nu ești autentificat.

#1 2018-02-18 21:54:15

Cucu
Membru
Din: Aldingen germania
Data înregistrării: 2018-02-18

Sfaturi despre nimfe,colivie,creștere,alimentație,educație, etc...

Buna tuturor
In ultimul timp ,împreună cu soția mea am decis să achiziționam o pereche de papagali,nu stiam ce rasa sa fie,după puțin documentare am decis să cumpărăm nimfe!
Zis si facut astazi am achiziționat si cușca si papagal,cușca am cumparat-o de pe internet (mică publicitate),si nimfelede la o  crescătorii.
Am adus acasa papagal,în primele ore au fost foarte timizi,speriați,etc.., având în vedere faptul că au văzut eventual o data pe zi oameni, televizor niciodată, aspirator la fel.. dar puțin câte puțin sau obișnuit, după vreo 4-5 ore au început să cânte și să caute mâncare, în final au gasit-o si sau cam obișnuit!
Acum am câteva întrebări deoarece sunt începător si nu stiu prea multe,  aine vreau sa cumpăr jucării pt colivie,leagăn, piatra pt cioc etc..
Au o cușca pe masura si au spatiu suficient  are ca.160 cm înălțime,90 cm lățime, si vreo 50cm adâncime.
Deci :
Ce jucri credeti ca ar trebui să le cumpăr?
Leaganele le plac se leagănă inele sau le cumpăr de pomana?
Cam ce credeti ca ar mai trebui să le cumpăr sa pot sa ii răsfăț?
Cam în sf timp  credeti ca se vor obișnui cu noi având în vedere că petrecem aprox 4 ore pe zi cu ei ,pt ca a un sunt speriați dar e ceva logic este doar prima zi la  noi?!
Astept cat mai multe sfaturi!
Va multumesc anticipat!

Ultima modificare de Cucu (2018-02-18 21:56:08)

Deconectat

#2 2018-02-24 15:46:50

Olivia05
Membru
Data înregistrării: 2015-09-01

Re: Sfaturi despre nimfe,colivie,creștere,alimentație,educație, etc...